torsdag den 25. april 2013

Belle terorister de voksne hunde

Når nu har vi haft Belle i 1 1/2 uge, og det går fremad med hende. Hun "terrorisere" vores 2 voksne ældre hunde, hun vil gerne lege og bider dem i halerne og forsøger med al sin hvalpe charme at få dem til at lege med.
Vores yngste hund Nemo er den som oftest falder i Belle´s fælde og pludselig fare rundt i stuen efter et pivedyr, men han synes også hun er lidt "træls" når hun sådan bider ham i halen, men har har stor tålmodighed og vender bare ryggen til den lille slemme pige:)

Jeg har rigtig stor fornøjelse af at se hvordan hunden hinanden imellem gør brug af Hundesprog og det er fascinerende at se dem "snakke" sammen, vi(min mand og mig) lægger nogle gange stemmer til hvad de siger, det er super sjovt :)

Belle er rigtig sød og mine børn på 2, 6år er meget glade for hinde og de 3 kan lege sammen som et andet hvalpekuld, når børnene kommer hjem fra Børnehave/vuggestue.

Men jeg havde helt glemt hvor hård det er at have hvalp :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar